søndag 21. november 2010

Hyggelig post!

De siste dagene har jeg fått et par hyggelige pakker i posten! Først fikk jeg en pakke fra den hyggelige dama bak Strikkekurven som deltok i en gavelek hos meg for en god stund siden. For å være helt ærlig hadde jeg glemt av hele pakkeleken, men nå fikk jeg altså en fin og innholdsrik pakke tilbake:) Tusen takk!

Et nøste kitten mohairgarn som nok skal bli til et mykt sjal av englemasker med tid og stunder, to magneter, et hyggelig kort, noen små hjerter for å feste på hjemmelaget håndarbeid, og en jordbær som på magisk vis blir til et handlenett! Kjempefin gave:)

Så var det pakke nummer to. Den bestilte jeg på Epla for noen dager siden, og i går lå den i postkassa mi. Den er bestilt fra den fine eplabutikken God som grønn.
Nydelig innpakket var den også!

Sjekk den kule tapen som holdt adresselappen på plass utenpå konvolutten!!

Innholdet var 10 fine og store englelapper, sydd av gamle juleduker! De kan brukes som gavelapper, som var planen med disse, eller de kan henges opp som julepynt på treet eller andre plasser. I alle fall to av disse skal få tjene som julepynt her hjemme i huset, mens de andre blir gitt bort. Tror jeg i alle fall... De to siste lappene med hjertene på fikk jeg med på kjøpet etter å ha titta innom bloggen hennes og lagt igjen en liten kommentar. Hyggelig besøk og hyggelig bonus! Bloggen er forresten verdt en titt, så klikk her og se selv!




Nå skal jeg gå inn på soverommet å hente lille K som tydeligvis ikke har tenkt å sove formiddagsluren sin i dag. Han sov helt til åtte (!) i dag tidlig, noe som er to timer lengre enn normalt, så det at han ikke er trett nå kan vel ha sammenheng med det. Herlig søndagsbonus for mammaen var det uansett:) Nå har han vært i senga si over en time, og skravla har gått i ett, uten sutring og skriking. Han prater enormt mye for tiden, og underholder seg selv der inne med et hav av mer eller mindre forståelinge ord. For øyeblikket er det "popidille" (krokodille) det går mest i, i tillegg til at vi hører "botte" og "møtt" (borte og mørkt), så da leker han sikkert borte-bø med Leopold, koseelefanten sin! Koselig liten skravlebøtte!

Senere blir det middag og ut å leke i snøen!
Ha en strålende søndag!
 ♥

5 kommentarer:

  1. Tillykke med gevinst , og hvor er de ualmindelige søde englelapperne :-)

    SvarSlett
  2. Grattis med premie da :-)

    Ha en flott søndag og klem fra Siv

    SvarSlett
  3. Du skal nå få en pakke til i gaveleken :) Jeg fikk aldri satt meg ned etter vi flyttet for å ordne fortsettelsen på gaveleken på bloggen min, så det får vente til vi har denne flyttingen vel overstått. Nyttårsgave blir det kanskje ;)

    Syns gavelappene til God som grønn er knallfine, veldig artig at man kan bruke de som pynt etterpå :)

    SvarSlett
  4. Så artig og få pakke i posten.
    De stjernene blev kjempefine. Jeg skal lage noen så jeg kan få pyntet litt opp på jobb til advent. Det er ju koselig og få de litt fint der og.
    Ha en fortsatt fin kveld!

    Pernilla

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!