torsdag 18. november 2010

Dagens prosjekt...

Siden jeg nå er 100% sykemeldt på grunn av bekkenet som ikke lengre spiller helt på lag med meg, har jeg tid til kreative sysler på formiddagene. I går var jeg på en hyggelig kafétur sammen med min mamma på denne koselige kaféen. Vi pratet, drakk god kaffe og spiste godt bakverk. Anbefales! De selger litt forskjellige ting og tang, og i går drev en av de ansatte å hengte opp noen kjempefine papirstjerner. Da vi etterpå tok turen innom Panduro måtte jeg bare kjøpe inn litt papir og pynt slik at jeg kan forsøke å lage slike selv. Husker at jeg hadde en oppskrift på slike stjerner på datamaskinen min i fjor, men etter at lille K klarte å velte et glass milkshake (som mammaen hadde plassert særdeles lite strategisk ved dataen) over tastaturet tok den kveld... Men etter å ha sett på stjernene i går tror jeg at jeg skal klare å gjenskape dem:) Hvis ikke finnes nok oppskriften der ute i det store internettet en plass!


Ha en strålende dag i vinterværet! Her skinner solen på et fint teppe med snø. Herlig!





5 kommentarer:

  1. God fornøjelse med stjerneriet :-)
    Klem Vilma

    SvarSlett
  2. Selv har jeg tenkt og prøve lage disse stjernene som "muffins verden" beskriver her: http://muffinmamma.blogspot.com/2010/11/muffin-lager-stjerner.html
    Det er alltid koselig og pynte med noe man laga selv.
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

    Pernilla

    SvarSlett
  3. Så koselig pusling! Lykke til med stjernene.
    Håper bekkenet blir bedre snart. Det er pyton! God bedring! :-)

    SvarSlett
  4. Ja, Pillan! Det er akkurat slik stjerne jeg har laget:) Jeg fikk det til på egen hånd da, men det var jo en fin beskrivelse! Resultatet av mine puslerier blir vist i morgen:)

    SvarSlett
  5. Kjedelig med et bekken som krangler da, men sikkert litt godt å ha litt ekstra tid på dagen. Gleder meg til å se stjerna di - regner med at du blogger den :-D

    God helg og klem fra Siv

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!