søndag 28. februar 2010

Det går så det suser!

Det er så morsomt, for det er jo mennesker der ute som vil kjøpe det jeg lager! Og jeg blir så glad:) Hadde ingen forhåpninger da jeg åpnet butikken min på Epla, og derfor er jeg så positivt overrasket over at jeg allerede har solgt 4 ting! :) Takk til dere som har kjøpt noe hvis dere er innom her, håper dere blir fornøyde! Nå må jeg tilbake til heklenåla...må jo produsere, og se klissete popcornfilm på tv samtidig! ;)

Denne lille fluesopprangla lå bare noen timer i butikken min før den ble solgt:) Flere rangler kommer etter hvert.

2 kommentarer:

  1. hei! for en fin blogg du har :)
    Ville bare si det, snoker nok innom igjen snart :)

    SvarSlett
  2. Å er det en rangle? Jeg må følge med på Epla, og få med meg når du legger ut flere :)

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!