fredag 26. februar 2010

Oppdatering på Epla

Stikker bare en liten tur innom for å si at jeg har lagt ut et par nye ting på Epla! To smekker til noen søte små som gjerne vil spise selv kanskje? Her i huset får en i alle fall aldri for mange smekker, og det er litt stas å ha noen som ser fine ut også. Ellers har jeg ryddet i "ferdig-boksen" min, hvor jeg har hatt ferdige strikke/hekleprosjekter liggende, så det kommer nok flere varer på Epla etter hvert som jeg får tatt bilder og gjort siste finish på en del ting.

En av smekkene er dekorert med en liten blå heklet fugl.

I dag har vi også gjort litt mer på rommet til lille K. Eirik har revet det innebygde skapet, for der skal han heller få en liten koselig lesekrok med masse puter, og jeg har spaklet slik at vi i morgen kan pusse og kanskje begynne å legge malerstrie! Kanskje jeg skal knipse noen bilder der inne også, slik at dere kan få se hvordan det lysegule, platebeslåtte rommet, med grått tak og skjevt innebygget skap, skal blir til et koselig og innbydende første rom for lille K?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!