lørdag 27. februar 2010

Kunst på loppis! Og litt til...


På tirsdag kjørte vi til Rødekorsbutikken men noen greier vi har hatt liggende i kjelleren som skulle dit, og selvfølgelig måtte jeg gå en liten runde å se. Fant ikke noe særlig, annet enn et bilde som lå mellom en haug med rammer og annet rot...det fanget interessen min med en gang pga fargene og lyset i bildet! Og så synes jeg menneskene i bildet er så vakre der de går mot det uendelige...



Tok en nærmere titt på det, og oppdaget at det var et signert litografi! Klarte ikke å tyde navnet på kunstneren, men jeg likte bildet så godt at jeg hadde nok kjøpt det uansett. Til den nette sum av 5 kr.


 Søkte opp kunstneren på nett, navnet er Eldar Parr, og han er faktisk ganske kjent:) Elev av Odd Nerdrum og greier. Et kupp spørr du meg. Jeg elsker det:)


Blått er visst min farge for tiden. Rommet til lille K får fargen "eggehvit" på veggene, men inni lesekroken vi skal bygge skal veggene få farge. Gjett hvilken?

Blå:) Noe nærmere enn det er ikke bestemt.

Ha en fin lørdagskveld alle der ute. Jeg skal spise sjokolade og hekle vimpler i vårfarger! Kanskje du vil ha en vimpel å pynte opp med på barnerommet, i stua, på badet eller kanskje på verandaen eller i hagen når varmen slår inn for fullt? Enn så lenge kan den jo henge en plass i huset å drømme om sommervind og stille kvelder med pledd og vin i glasset.... Jeg er SÅ klar for vår!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!