fredag 19. februar 2010

Tyvstart på helga

Som timesvikar i skolen er det vanskelig å planlegge dagene. Noen ganger vet jeg hvordan jeg skal jobbe uka etter, mens andre ganger går det fra dag til dag. En telefon kl åtte om morgenen med spørsmål om jeg kan komme til halv ni er ikke uvanlig. I dag var en slik dag, bortsett fra at telefonen ikke ringte. Kjedelig for økonomien som ikke akkurat er god for tiden, men godt for kroppen som får slappe av litt. Neste uke er det vinterferie her, så da blir det heller ingen jobbing. I tillegg er jeg så heldig at jeg skal være hjemme sammen med lille K helt til etter påske. O'lykke:)

Etter en heller urolig natt med lille K som driver å snur seg på magen i senga og så våkner av det, sover han nå sin første blund, og jeg koser meg med en kopp te og litt hekling. Ute er været fint, men kaldt, så det blir nok innedag i dag, dessverre. Lille K er nemlig litt snørrete, så vi skal ikke utfordre skjebnen med å dra ut i kulda. Lyset er fint i alle fall, også inne i stua, så jeg skal knipse et par bilder av resultatet etter en liten date med symaskina i går kveld:) 

En stor kopp med te og honning, og i forgrunnen to smekker jeg har hekla. Den ene skal sendes til Trondheim til ei venninne som fikk en liten gutt kl 5.15 i natt!
Gratulerer AM og G!! :)

♥ Ønsker dere alle en kjempefin helg! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!