fredag 5. mars 2010

Helg, hobbykveld og Karens give away

Endelig er det helg igjen. Det er deilig når den kommer, Eirik får fri fra jobb og vi kan styre dagene akkurat som vi selv vil. Nå sover lille K søtt i senga si, og jeg og Eirik skal finne fram litt potetgull ("ingen Kims ingen kos....") og litt smågodt og kose oss med tv-titting. Heklekroken kommer nok også med i det gode selskap...

Ute i bloggverdenen er det forresten kjempemye fin inspirasjon å finne, og det er nok en av grunnene til at jeg til enhver tid har minst 5 prosjekter på gang. I går hadde jeg en koselig hobbykveld sammen med Gunn, og da ble jeg ferdig med et prosjekt i alle fall. Kasper har en liten stund nå trengt en ny lue, så da var det bare å finne fram strikkepinnene! Jeg hadde ikke noe oppskrift å strikke etter, så det ble prøve-og-feile-metoden, noe som resulterte i en for liten lue, og en for stor, før den jeg ble ferdig med i går passa perfekt! Har ikke fått tatt bilde av den, så får prøve å gjøre det i morgen. Den ble riktig så fin om jeg skal si det selv:)

En blogg jeg stadig er innom for å titte på, er Karen Klarbæks verden. Det er mye fin inspirasjon å finne der, spesielt til heklinga, og det er en god stemning på bloggen hennes. I disse tider har hun også en fin give away gående, og den blir trukket når hun når 550 faste lesere. Titt innom henne, og meld deg på:)

Bildet er lånt fra Karen Klarbæks verden og viser en av premiene som kan vinnes i give awayen hennes. Og det er flere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!