tirsdag 12. februar 2013

Solsolsol!

I dag hadde jeg sola i ansiktet da jeg kjørte hjem fra jobb for første gang i år.
Klokka halv fire på ettermiddagen.
Herlig!
 
Det har gått så fort, fra de første spede solstrålene kom tilbake i noen få minutter for en måned siden.
Nå er de jammen meg lyst når jeg leverer i barnehagen, og når jeg henter, og i tillegg er det sol store deler av dagen.
Man kan bli glad av mindre!
Og når ungene kommer hjem med noen fargesprakende kunstverk til huset gleder jeg meg enda mer over den herlige gule kula på himmelen!

Ugla Ulrikke, som proserer sammen med sola, hadde jeg en plan om å produsere og selge som nøkkelringer, men jeg kom aldri lengre enn til prototypen, og et par som ble gitt bort i gave.
Hvis noen husker dette blogginnlegget, skulle altså de små "husene" jeg hadde sydd sammen forvandles til Ulrikke og Ulrik Ugle som skulle selges.
Men har liggende noen ferdig utklipte, så hvem vet?
Kanskje kommer det noen til salgs etter hvert!
 
I morgen skal vi ha barnevakt og kjøre til nærmeste alpintbakke for å kjøre telemark!
En av mine interesser som har blitt nedprioritert under svangerskap og småbarnsperiode, men som nå skal hentes fram fra glemselen.
Det gledes!
 
Fortsatt fin uke til deg.
 


3 kommentarer:

  1. Fin sol som var lagd i barnehagen...tips å ta med i min barnehage :)
    Å,telemark,eg skal på helgetur med søster mi og renne telemark i mars...spent på om eg huske det.
    Lykke til imorgon! :)

    SvarSlett
  2. Ja det er deilig med sol i flere timer her opp i nord!

    SvarSlett
  3. Så fin med sola! Vi hadde sol hele dagen rundt idag, men det var kaldt.
    Klem, PillePalle

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!