tirsdag 5. februar 2013

Farmenrefleks

Jeg fulgte med på årets utgave av farmen, og hver gang Gaute Grøtta Grav kom spradende fikk jeg lyst til å strikke årets farmengenser.
Enkelt og fint mønster, og med rundfelling.
Perfekt!
 
På husfliden fikk jeg kjøpt mønster, og jeg valgte å strikke den i Mitu, 50 % alpakka og 50% ull.
Passe tykt garn, fine farger og godt å arbeide med.
Aner jeg en ny favoritt?
 
Genseren til lille K er i alle fall ferdig, og her er resultatet.
Vårlige farger nå som lyset er på tur til bake.
Av restegarnet strikket jeg lue med bølger og refleks, en hit hos den nye eieren!
 
Et blitsbilde må til slik at dere ser hvordan det funker med refleksgarn.
Genialt egentlig, burde jo strikke det inn i alle uteklær til ungene.
Lille K sto en hel ettermiddag inne på badet med lua på, lyset av og lommelykt i hånden.
Stas!
 
Ellers tilbringer jeg dagen hjemme i dag, med te, pledd og et forsøk på å skrive jobbsøknad.
Takk til Bodø kommune som har gjort slik at jeg må legge inn hele CV'en min på nytt.
Det tar tid å skrive inn alt jeg har drevet med de siste 15 årene!
Arbeidet med å bli frisk virker effektivt, så i morgen er jeg nok klar for jobb igjen.
 
Fortsatt fin uke til deg!
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Så herlige farger! Genseren ble superfin, og så smart med restegarnlue. Nå fikk jeg lyst til å teste refleksgarn, jeg også. Kult!

    SvarSlett
  2. Veldig fint med den gule stripa inni alle stripene!

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!