torsdag 7. juni 2012

Pakkepost!

Den siste tiden har det vært morro å hente posten!
Jeg har handla litt her og litt der, både til meg selv, ungene og gaver.
Og så har jeg meldt meg på gavelek og fått en kjempefin gave i posten, men den skal få eget innlegg:)

I dag får dere se hva jeg har fått fra Kirkenes.
Flinke Gunn syr de fineste punger/toalettmapper/småposer/smekker/ringer/øredobber, og i går fikk jeg en fin pakke fra nord med gave til både meg selv og min svigerinne.

 Duse, fine sommerfarger og ordentlig håndarbeid på høyt nivå!
Du er flink Gunn:)

Denne er til meg selv, og jeg er så fornøyd!
Enda finere i virkeligheten enn på bildene på epla.
Egentlig er det en toalettmappe, men jeg har tenkt å bruke den til håndarbeidsoppbevaring.
Jeg har jo alltid med meg strikking/hekling i veska, og da er det greit at det holder seg rent og at pinnene ikke blir dratt ut.

Denne er 30-årsgave til svigerinna mi.
Med et gavekort oppi blir det en fin gave, så nå må jeg bare få sendt den siden det er 2 uker siden hun hadde bursdag...

Det siste som var oppi pakken var disse to små mappene.
Jeg sendte ei lita mappe nordover, fylt med te-poser, og fikk disse to igjen:)
Tusen takk!
Igjen er det utrolig fine stoffer, flotte farger og utmerket håndarbeid!

Ble du frista?
Ta en titt inn på Maganda-bloggen eller Epla-butikken!!

Ellers skal jeg bruke helga til å dra på blåtur med jobben, og gleder meg skikkelig!
Det er ikke ofte jeg har tid til bare meg selv, men nå skal jeg ha overnattingsbarnevakt og tid for morro med gode kollegaer.
Hurra!

Fin helg til deg





15 kommentarer:

  1. :) Så fine toalettmapper! :) Må ta turen innom maganda-bloggen!

    Så stilig måte å gi penger på under her forresten! :)

    GOD HELG! Kos deg med barbefri!

    SvarSlett
  2. Artig å hente pakker når det er så fint og koselig innhold :-)

    God helg - klem Siv

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!