onsdag 26. juni 2013

Forandringer

Ja, her i huset kan man virkelig snakke om forandringer.
Det virkelige livet har vært hektisk og krevd meg på mange måter denne våren.
Jobben har vært en stor utfordring, og nå i vår har jeg delvis
stått uten jobb til høsten av ulike årsaker.
Heldigvis er det slik at det ordner seg for snille piker,
og i dag ble det klart at jeg har 100% fast stilling.
For første gang kan jeg møte sommerferien i visshet om hva jeg skal gjøre til høsten.
 

 Jeg har ikke bare en, men to nye jobber å sette meg inn i faktisk!
To dager i uka skal jeg jobbe som lærer i bildekunst i Bodø Kulturskole, og tre dager i uka skal jeg jobbe som spesialpedagog på 6. trinn ved en barneskole i byen.
Begge deler byr nok på utfordringer på hver sin kant,
men jeg gleder meg til i ta fatt på dem!
Og ikke minst gleder jeg meg til å kunne
bruke kreativiteten min i jobben på en helt ny måte.
Det føles godt å ha noe fast etter så mye usikkerhet og kamp som det har vært.

 
Vi får se hva tiden bringer, sånn bortsett fra sommerferie og avslapping, feriehus i Danmark med gode venner, feiring av bursdag og gjensyn med gamle kjente.
 
 
Jeg vil ønske alle mine lesere en riktigriktig god sommer!
Vi håper på knallvær, gode temperaturer, mye sol og opplading til en spennende høst!
 
God sommer til deg
 

21 kommentarer:

  1. Gratulerer med jobb! Jeg husker jeg syns det var en deilig følelse å gå inn i sommerferien med fast jobb-å vite hva man skulle gjøre til høsten. Spennende jobb med bildekunst da. Lykke til! Og god ferie!

    SvarSlett
  2. Har du mottatt pakken? Hadde vore kjekt å få ei tilbakemelding;)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Hvor er du? Er alt vel?
    Savner deg og de fine prosjektene dine. Håper alt står bra til og at vi ser deg snart :-)

    SvarSlett
  4. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 9b0ed8841120f0f3afc0b6ebe11ba83b
    website kurma
    sms onay
    website kurma

    SvarSlett
  5. Thank you for your explanation, very good content. 7e60f1e18ad13876bff8be825f15fefe
    altın dedektörü

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!