mandag 26. oktober 2009

Søndagens produksjon

Her kommer altså resultatet av kvisthaugen jeg viste bilde av på lørdag! Ble riktig så fornøyd selv, og vanskelig var det heller ikke:) Brukte bare enkel blomstertråd/ståltråd og bøyde kvistene slik at de til slutt ble et hjerte! Så pyntet jeg med tørkede roser fra en busk i nabolaget (hysj...!), og hengte den opp på ytterdøra vår. Den trengte sårt et ansiktsløft! Og når jeg først var i gang laget jeg like godt en til mamma også, og hun ble strålende fornøyd:)



Ellers har søndagen bestått av en trilletur med min kjære, pinnekjøttmiddag med mamma og pappa (nam! Det er tross alt bare to måneder til jul...), is og varme bær med kaffe i koppen til dessert, og en koselig kveld med strikking i sofaen, tente stearinlys og Eirik ved min side. Perfekt:) Kanskje jeg må knipse litt bilder av strikkeprosjektene mine også en dag....her kan nevnes både monsterbukser i stor og liten størrelse, og et sjal med hullmønster (som jeg allerede er litt lei av å strikke på). Ellers hekler jeg teppe av restegarn, så det kan vel karakteriseres som et evighetsprosjekt....


Nå er det mandag, de aller fleste er på jobb, jeg har vært på trilletur og lille K sover i vogna si for øyeblikket. Jeg skal nyte en stille stund med kaffe i koppen, en bit med luksusmarsipan med sjokoladetrekk fra Anthon Berg og strikkepinnene mine!


Ha en fin uke alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!