lørdag 24. oktober 2009

Produktiv lørdag!

Dagen i dag har vært strålende, på alle måter! Som småbarnsforeldre flest var vi tidlig oppe, og i byen kl 10, akkurat når butikkene åpnet. Dagens mål for meg var å finne en frisør som kunne klippe meg (det lille jeg har igjen av hår etter å ha røytet mye i to måneder), og det lyktes jeg med:) Så nå føler jeg meg litt freshere med nytt og kortere hår!


Ellers kan det nevnes at vi har vært på to trilleturer i strålende sol, jeg har fått raket løv i hagen (utrolig hvor mye løv det blir av ei lita bjørk!), plantet løker slik at det (forhåpentligvis) kommer både påskeliljer, tulipaner, perleblomster og noen høye hvite og lilla "baller" som jeg ikke husker navnet på. I tillegg har jeg plantet 95 (!) krokus rundt omkring i hagen, så når snøen forsvinner blir det mange gule og lilla flekker å nyte i vårsola!


Den før omtalte lille bjørka vår fikk vi brev om fra kommunen på torsdag. Den hadde vokst ut på offentlig eiendom og måtte beskjæres innen to uker, hvis ikke ville de gjøre det med "grovt maskineri, og etterlate avfallet i hagen" som det sto i brevet. Så da var det bare å finne fram saga...
Her kommer et lite knippe bilder fra dagens aktiviteter:) Bildet nede til høyre viser alle kvistene etter friseringa av bjørka vår, og disse skal jeg bruke til noe....hva får dere se en annen dag:)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!