torsdag 29. oktober 2009

Endringer i bloggen

I går brukte jeg altså over 2 timer for å få til å lage tre kolonner i bloggen min, og til slutt fikk jeg det til! Med god hjelp fra snille Anne som har laget denne fantastiske og detaljerte oppskriften på hvordan en kan få det til. Likevel er det fortsatt noe som ikke stemmer... Nå når jeg skulle legge inn et par bilder får jeg det ikke til:( Kommer bare opp masse tall og bokstaver istedenfor bildet, men orker ikke finne ut mer av det i kveld. Må vel få tid iløpet av helgen:)

Ikke mye interessant fra denne kanten i dag da. Har vært en liten tur på Fretex (igjen) og kom hjem med en kuleramme av tre som skal få plass på rommet til lille K når det blir pusset opp:) Hvor gammel den er vet jeg ikke, men den var litt slitt i kantene og hadde det fine slitte uttrykket som jeg liker så godt! Og treleker er jo det som definitivt står mitt hjerte nærmest... Hadde jeg fått til å laste opp bilder skulle dere fått sett, men det får bli en annen dag! Nå skal jeg lete fram heklenåla. Har begynt på enda et prosjekt; en gigantisk oldemorsrute som skal fungere som pledd:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!