onsdag 27. januar 2010

Farger i hverdagen

Hverdagen er definitivt tilbake. Jeg er tilbake på jobb, mens Eirik koser seg hjemme med lille K. Trenger vel ikke å si at jeg er misunnelig? Savner å gå hemme med han, men der er godt å være ute i jobb også. Litt andre utfordringer og mennesker å prate med. I jobben som lærer får en også mange farger i hverdagen, dersom en klarer å se dem i alt stresset mellom timer, friminutt, snøball i øyet og "det var han som begynte".

Her er noen av de andre fargene i hverdagen min hjemme. Mange i bloggverdenen har dilla på sopp, og da spesielt fluesopp, og det kan se ut som jeg er smitta. Driver å forsker litt med heklekroken, og er veldig fornøyd med den røde nede til høyre som fungerer som nålepute. Har vært i fjæra å plukka stein som jeg hekla foten rundt. Da står den stødig, og ingen sopper blir like siden steinene har forskjellig størrelse.

Nå skal jeg fram med heklekroken igjen, og forsøke å gjøre ferdig en tøffel jeg holder på med. Den er inspirert av en modell gammeltanta mi bruker å lage av oldemorsruter. Bilder kommer senere:)

Ha en strålende kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!