tirsdag 12. januar 2010

Dagene flyr

Ja, som overskriften sier synes jeg at dagene flyr. Ukene og månedene har også en tendens til å bare forsvinne. Om noen dager er det 8 måneder siden lille K kom til verden, og det er utrolig hvor stor og selvstendig den lille rosa, hjelpeløse bylten har blitt på den tiden. Jeg har hatt åtte utrolig givende måneder hjemme med han, men nå må jeg overlate stafettpinnen til mannen i huset. Han skal nå ha sine seks uker med pappapermisjon, og de skal nok kose seg skikkelig sammen de to gutta der:)

Dagene går for det meste med til å være sammen med lille K, men når han sover søtt er det bare å brette opp armene, finne fram sparkel, pussepapir, maling og rull, for nå skal kontoret pusses opp! Vi har sett oss lei på den lyyyyyys rosa fargen der inne, og går grundig til verks med eggehvit istedenfor. Det grå industrigulvbelegget må vike for eikeparkett (som vi fikk for 100 kr pr. kvm. i dag siden det var en utgående serie. O'lykke i disse økonomisk trange tider!), og lister og tak skal bli hvitt istedenfor lysegrått. Når vi er ferdige der er det barnerommet som står for tur, og det gleder jeg meg virkelig til:)

Ellers kom jeg tilfeldigvis over en kjempefin blogg i dag! Karen Klarbæks Verden heter den, og til mitt store hell hadde hun også en kjempefin giveaway gående for tiden. Ta en kikk da vel, og meld deg som fast leser, for premien trekkes når hun har 400 av dem! ;) Trykk her:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!