fredag 22. januar 2010

Hilsen fra Mali

Som jeg nevnte i forrige innlegg kom svigermor hjem fra Mali tidligere i uka, og da vanket det gaver til oss. Alltid koselig å få gaver:)

Her er adventskalenderen lille K fikk. Da hun sa hun hadde kjøpt adventskalender til han, tenkte jeg først "æsj, det hadde jo jeg tenkt at jeg skulle lage", men hvem kan vel si noe på det når den ser slik ut? Jeg synes den er vakker og spesiell. Ikke noe typisk adventskalender. Den var laget av en lokal kunstner i en landsby de besøkte.


Her er gaven jeg fikk. Et nydelig smykke. Det er helt stivt, så en trer det liksom på halsen som en klave. Meget fornøyd med det også:)

Til slutt fikk vi en julekrybbe hugget ut i stein, men den har dessverre forsvunnet ned i juleeska uten at jeg fikk tatt bilde av den. Og jeg orker ikke pakke opp igjen... Kanskje kommer det et bilde neste jul? ;)

Nå bærer det avsted til jentekveld med ei venninne, mens Eirik er barnevakt og skal se guttefilm og spise potetgull! Tror vi er ganske fornøyde med kveldens program begge to:)

Ha en strålende helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!