fredag 1. mars 2013

200!

Jeg har runda 200 innlegg!
Jeg tenkte jeg skulle ha give away da jeg runda 150 innlegg, da jeg runda 10000 og da jeg runda 1500 sidehenvisninger...
Men nei!
Så langt kom jeg ikke.
Tida tok beina på nakken og fløy før jeg fikk fanga den.

Men NÅ!
NÅ blir det give away!
Jeg setter så stor pris på alle dere som er innom og titter, og som gjerne legger igjen en kommentar, selv om det noen ganger er dvaleperioder på bloggen.
Tusentusen takk skal dere ha:)
  
Og premiene?
 
En varm og god lue strikket av restegarnet fra lillesøsters genser.
Myk, varm og god, størrelse dame.


En hekle-rett-i-glidelåsen-pung i valgfrie farger!
Skal prøve så godt jeg kan å imøtekomme alle ønsker, for bomullsgarnlageret vokser sakte, men sikkert.
Skriv gjerne i kommentaren hvilke farger du ønsker dersom du skulle vinne.

Hvis du skulle ville linke til dette innlegget, kan du gjerne bruke bildet over her:)

Reglene for give awayen er som vanlig:
1 lodd - kommentar på dette innlegget
2 lodd - kommentar og link på din egen blogg
3 lodd - kommentar, link og følger her på bloggen.
Husk å skriv hvor mange lodd du tar, og dersom du ikke har egen nettside må du legge igjen e-post slik at jeg kan nå deg:)

Trekningen blir rett før påske, 21. mars, så kan jeg hekle premie mens jeg er på påskeferie.
 

10 kommentarer:

  1. Fine premier:-)Jeg vil gjerne være med på give-away. Ett lodd til meg!

    SvarSlett
  2. Følger og kommenterer så to lodd på meg :)
    Flott pung :)

    SvarSlett
  3. Jeg blir gjerne med med et lodd :) Og kanskje har jeg like flaks som deg, for du vant kluter hos meg :) Send meg en mail med adressen din, så skal jeg få sendt avgårde til uka! God helg til deg :)

    SvarSlett
  4. Denne har gått meg hus forbi den, men selvfølgelig vil jeg være med :-) 3 lodd på meg :-D

    Klem Siv

    SvarSlett
  5. Vill gärna ta en lott!
    Älskar mössan :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Lækre præmier - jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlett
  7. Hei! Eg hive meg med og tar to lodd :) er veldig glad i lilla for tida :)
    God natt,og krysse fingrane for imorgon :)

    SvarSlett
  8. Tar en sjanse jeg å legg inn en kommentar her. Jeg vil gjerne bli med hvis det ikke er for seint. Den lua har jeg sett på mange ganger, nydelig!
    Jeg deltar 1 lodd.
    Pernilla

    SvarSlett
  9. Deltar gjerne med 2 lodd. Følger deg på bloglovin :)

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!