lørdag 23. mars 2013

Vinnere!

Etter en koselig dag på jobb, med blide unger og påskelunsj, finfin feiring med min beste venninne (hva vi feira kommer jeg tilbake til;) og nå en rolig kveld foran tv'n, har jeg endelig fått trukket vinnere i min lille give away.

Luen går til lodd nummer 1 - Anne Marie med bloggen Life in Yonder
Pungen går til lodd nummer 5 - Vibeke med bloggen Handmade Vibeke. Morsomt at du var like heldig som jeg var i din give away, et lite gavebytte! :) Har du ønsker for farger på glidelås og garn kan du komme med dem før søndags morgen, for da reiser jeg fra garnlageret mitt og til feriehuset....

Ellers må jeg si takk til dere som var med, og dere som følger bloggen min i hverdagen!

God påske til dere alle:)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til Vibeke og meg! :-)

    SvarSlett
  2. Så gøy! Gjerne noe med gult er moro :) Fin påsketur til deg!

    SvarSlett
  3. Glemte helt å gi deg adressen min:

    lifeinyonder [at] gmail [dot] com

    SvarSlett
  4. Hei, du har fått e-postadressen min i kommentaren over her :-)

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!