søndag 4. november 2012

Vottemaraton!

Høst=vottetid,
så den siste tiden har jeg drevet pliktstrikking av votter.
Ikke det morsomste jeg vet, men det må til.
Den første går rimelig greit, men så skal man begynne på en til...helt lik!
*sukk*
 
Men vinteren har kommet her nord, så det var jammen på tide!
De siste 2,5 ukene har 4 nye par sett dagens lys og jeg og ungene slipper å fryse på fingrene.
 
Lillesøsters ble litt vel dystre i sort garn, så da var det bare å leite fram broderinåla og noen sting som sitter igjen langt baki hodet siden barneskolen.

Og da lille K så at søstra hadde fått blomster på sine votter, måtte selvfølgelig han også ha...med navn brodert på forsvinner de ikke i barnehagen i alle fall!

Et par tova votter er også kjekt, til de litt kaldere dagene.

Og til slutt et par votter til ho mor sjøl.
Disse begynte jeg faktisk på i sommer, etter at Merete viste sin imponerende produksjon tidlig i sommer.
 
En pen liten produksjon på et par uker.
Det går jo fort når man først setter i gang, men nå er jeg lei votter.
Så får vi se om jeg får motet tilbake raskt slik at jeg kan følge planen om å strikke revevotter i julegave til diverse unger i vennekretsen...tiden vil vise!
 
Ny uke, nye muligheter!
Fin uke til deg:)
 
 
PS: Har du fått pakken din Trine?
Det tok sin tid, men jeg fikk nå sendt den til slutt, så håper innholdet faller i smak:)
 
 

1 kommentar:

  1. Her var det votter for enhver smak;) kjempe fine!! De vrangbordvottene er flotte;)

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!