tirsdag 27. november 2012

Perler i soloppgang

Med unger som er gjennomførte A-mennesker (forstå det den som vil, når begge foreldra er utprega B-mennesker...),
må noe gjøres på morgenen slik at den ene forelderen i alle fall får sove litt ekstra.
For et par uker siden fant jeg fram den store boksen med treperler og tråd, og så var det bare å sette i gang!
Mørketid i nord = gule bilder, selv om sola skinner...

Små hender og arbeider ivrig.
Null problem for treåringen, litt hjelp til toåringen.
Resultatet: to stolte og fornøyde unger med hvert sitt (etter hvert mye brukte) perlesmykke!
Neste gang må mammaen hinte frampå om at hun også ønsker seg et...
 
Ellers har vi hatt spysyka på skift alle fire siden fredag.
Nå ser det heldigvis ut som jeg kommer meg på jobb i morgen, og eldstemann har bare en "karantenedag" igjen før han kan dra i barnehagen igjen.
Til helga skal hele gjengen pakke kofferten og reise til Bergen i dåp til fineste tantebarnet.
Vi gleder oss!
 
Fin uke til dere


1 kommentar:

  1. Gratulerer, du var en av vinnerne på give awayen min. Send meg kontakt info på brisheim@gmail.com

    (fant ikke mailadr din, derfor fikk jeg ikke sendt deg mail )

    Ha en fin dag ;)

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!