mandag 16. november 2009

Argh!!!

Nå hadde jeg faktisk skrevet et laaaaangt innlegg her, når jeg trykker på lagre-knappen kommer det bare opp en beskjed om at det har skjedd en feil, og *poff* så var innlegget og bildene borte! :( Får skrive en kortversjon på nytt da da, for nå vil jeg snart legge bort datamaskinen og ta fram litt håndarbeid...:)

Jeg holder fortsatt på med julegaver, og her om dagen laget jeg en prøve på en tøykurv jeg hadde tenkt å sy flere av og gi bort i julegave med noe godt oppi. Så da sier jeg: Finn en feil! Mamma og svigermor klarte det ikke, men det er egentlig ganske opplagt.... Et tips kan være at julekuler skal henge, ikke sveve....


Jepp, det er brodert opp ned! Kjedelig, for det tok litt tid å brodere, men jeg skal nok alltids finne noe å bruke motivet til når jeg rekker opp kurven. Og så gjør jeg garantert ikke den feilen flere ganger...

Ellers skal jeg reise til Trondheim i morgen sammen med lille K og mamma/mormor. Vi har gjort det til en tradisjon at vi reiser ned dit noen dager, handler julegaver og koser oss på hotell, så nå er det tid for årets tur! På fredag reiser mamma hjem og Eirik kommer nedover, vi flytter inn til noen gode venner og deres to barn, og fortsetter å kose oss helga gjennom, helt til mandags kveld faktisk! Skal bare vandre rundt på gamle trakter, være sammen med gamle venner, sitte på kafe, handle noen julegaver, gå på bruktbutikker, ha den obligatoriske turen på Ikea, vandre på sjarmerende Bakklandet og besøke alle de inspirerende butikkene der....trenger jeg å si at jeg gleder meg?

Til jeg kommer tilbake, ønsker jeg dere alle en kjempefin uke og en strålende neste helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!