fredag 16. september 2011

Han tok hintet!

Etter å ha lest dette innlegget hos lille hottentott (som forresten er en utrolig koselig blogg som anbefales til dere som ikke har vært der inne enda), kom jeg med et lite hint til Eirik om at det var lenge siden det hadde kommet blomster i hus her. At vi fikk midd på alle stueplantene og måtte kaste dem for noen uker siden hjelper ikke akkurat på det grønne innslaget her i huset. 
Men på onsdag, da Eirik bare skulle hente lille K i barnehagen, kom han hjem med denne kjempefine høstbuketten!



Vasen blomstene står i fikk vi fra lille K (med litt hjelp fra barnehagen) til jul i fjor, og den passet perfekt i fargene.

God helg til dere alle!

4 kommentarer:

  1. Hyggelig med sånne små overraskelser i hverdagen.
    Nå som høsten virkelig har satt inn er det ekstra godt med sånne fargeklatter inne.....

    SvarSlett
  2. Så søtt:)))) Det er uhyre sjelden, eller må vel si aldri det vanker blomster på mor her i huset:) Jeg kjøper blomster til min mann jeg;)

    God helg:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  3. Skikkelige høstfarger, og supert å starte helGen med friske blomster i huset!

    SvarSlett
  4. ååå:) Så heldig du er! ...I år måtte jeg faktisk spørre om å få en bukett til bursdagen min... bah.

    Næi, tenk at du lagde eget innlegg om den bittelille pakken fra meg. Tusen , tusen takk for gode ord! så snill du er! :)

    God helg!

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!