mandag 25. juni 2012

Sommer og sommerjobb

Ja, dette er vel det nærmeste jeg kommer sommerjobb i år.
Det er nå det er herlig å være lærer, å nyte både avspasering og ferie og ha tid til det man vil.
Eller må.

Hele dagen går med til dette prosjektet for tiden, derfor er det stille både på den kreative fronten og på bloggen.
Vi jobber på dagtid mens ungene er i barnehagen, så er det noen timer hvor vi spiser middag, leker, og legger unger, og så er det på'n igjen til naboene vil ha kveldsro;)
Slitsomt mens det står på, men bra når det blir ferdig!

Litt sommer har vi hatt de siste dagene også (bildet er tatt på fredag mens det regnet som bare det...kjekt at solseil fra ikea også kan brukes som regnseil! 

Så sånn går no dagan.
Og de går fort!
På torsdag reiser jeg på husmorferie til Oslo/Strømmen på besøk til ei flott venninne som heldigvis skal flytte nordover igjen til høsten, hurra!
To netter skal jeg også ha på hotell, og bryllup skal feires på lørdag!
Gleder meg som en unge, og det kunne ikke passet bedre at det tikka skattepenger inn på konto i dag;)

Og så har jeg litt dårlig samvittiget for deg Trine siden gaven i gaveleken enda ikke er sendt avgårde.
Jeg looover at den kommer snart, ting har bare en tendens til å ta litt tid...

Ønsker dere alle en strålende sommer!
Måtte godværet komme og vare.


1 kommentar:

  1. Kan tenke meg at det er slitasomt når det står på. Jeg synes det har vært slitsomt med oppussing av noen få rom de siste månedene.... God sommer, og lykke til med prosjektet!

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!