søndag 17. juni 2012

Loppis og hus

Det er ikke mange loppiser her nord, selv om jeg har inntrykk av at det er mye lengre sør i landet.
Men siden barnehagen ligger like ved fretex stikker jeg innom rett som det er.
Ikke den store fangsten i det siste, men noen fine smykker, ekte plastik-fantastik, er aldri dumt å ha.

Og noe fine tøfler med søte kaniner måtte bli med hjem for en tier!
lille K har adoptert dem og vil ha dem på hele tiden.
Det kjentes ut som de hadde så myke og fine såler da jeg så på dem på fretex, men gummien i sålen har vel hardnet siden 70-80-tallet, så det høres ut som steppesko når han raser over gulvet!
Men søte er de!


Ellers er det ikke mye bloggsurfing eller blogging for tiden.
Hver ledige stund blir brukt til snekring ute, for nå blir det ny yttergang, altan og inngang og vinduer i kjelleren.
Blir knall når det er ferdig:)

Siste jobbuke før ferie og avspasering starter i morgen, og det gledes til mer fri og mer varme og sol.
Optimister er vi i alle fall;)

Fin uke til deg som stikker innom!

2 kommentarer:

  1. De plastikksmykkene er bare lekre, har noen jeg også:) Søte tøfler til gutten din:)
    Ha ei fin jobbeuke:)Gleder meg til gave:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  2. Å, så gøy at du fikk den på akkurat rette dagen!

    Min koffert blir like fin, altså, for jeg skal ha en av disse selv ; D

    God husmorfeire

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!