mandag 10. oktober 2011

Ferdige vester

Etter at jeg viste dere haugen med gjøre-ferdig-prosjekter har jeg i alle fall fått gjort ferdig to vester! Den første skulle være til lillesøster, men er allerede for liten... Det vil si, hun får den på seg, men den er i minste laget. Så strørrelsen på denne er vel ca 6 mnd. 
Interessert? Skriv en e-post til meg og den er din for 170 kr + porto!

Vesten er strikka i Merino Extra fine, et utrolig mykt og deilig garn! Den er kraftig inspirert av Pickles sin enkle vest, men hadde ikke oppskriften tilgjengelig, så den er laga etter eget hode.


Vest nummer to strikka jeg for snart et år siden. Den har bare lagt i skuffa med uferdige prosjekt å venta på at trådene skulle feste seg selv. Det skjedde selvfølgelig ikke, og tanken om at den skulle passe lille K er bare å glemme...


Også denne vesten er strikka etter eget hode, i merinoull, og inspirasjon til halsen har jeg hentet fra Pickles kjekkasgenser. En knalltøff guttegenser forresten, til både store og små! 
Størrelsen er omtrent 2 år, og den er din for 200 kr + porto hvis du sender meg en e-post!


Nå er det middag, så blir det ut å snekre litt slik at vi har en tørr plass å stable ved for vinteren!

Fin uke til dere!

3 kommentarer:

  1. Fine ting du har strikket, knapperne på den lille vest er bare så søde og fuldender det hele.

    SvarSlett
  2. Så flink du er til å gjøre ferdig, og så fine de var :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  3. Kjempe fine vester. Jeg skal prøve med på den "enkel" vest jeg også, men det drar litt ut med meg;)

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!