fredag 8. april 2011

Finfin fredag!

Nå henta jeg nettopp posten og ble så glad at jeg må lage et innlegg til! Rom 123 lå og venta, men det beste var pakke fra Guro! Det var kjapt levert! Etter å ha lest dette innlegget på bloggen hennes gikk jeg straks inn på nettbutikken å handla en ordentlig "søppel-pose", og gjett om jeg er fornøyd! Guro lager de herligste Trengerikkeposene (ja, for det er faktisk det du kan si når du har med deg en slik på butikken), og en slik har stått på ønskelista en stund. Så til tross for skrapa konto og en uke til lønning, bestilte jeg en med de herligste solgule blomster på slik at jeg kan stråle om kapp med sola framover! Pakken var kjempefint innpakket, men jeg hadde det så travelt med å se innholdet at jeg ikke tenkte på å knipse den... Og innholdet, det kan du se her:

Jeg er SÅ fornøyd Guro og gleder meg til tirsdag når vi har ukas mat-handledag og den virkelig skal tas i bruk!

Finfin fredag har det vært så langt altså! Jeg har hatt en rolig formiddag, støvsuget huset, trillet tur med påfølgende kaffedrikking sammen med en venninnne, sett årets første hestehov, hekla litt, drukket te, og sånn smått begynt å få tilbake smakssansen mens dottene har forlatt ørene mine (har hatt rimelig tette bihuler hele uka). Nå skal jeg lage pannekaker til gutta kommer hjem, så blir det ute-ettermiddag i vårsola.
Dette tegner til å bli en meget bra helg dere!!



Oppdatering:
Skulle bake knekkebrød og manglet plutselig noen ingredienser, og det var rett og slett en fryd å gå til Prix'en med Trengerikkeposen min! Lille K likte den visst også, og ropte ut "Se! Dær e blomster!!" første gang han så den...

4 kommentarer:

  1. Høres ut som om det er en fin dag/helg i vente :-) Her er det dessverre storm, så jeg belager meg på innedag - kan være koselig det og da :-) Veldig fint nett :-D Jeg prøver også å være flink til å ha med meg nett selv.

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  2. fin dag du har hatt da:) Og de trengerikkenettene til Guro er bare så smashing fine:) Skal nok kjøpe ett jeg også om ikke så altfor lenge:)
    God helg til deg fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Du som jeg har haft en fin dag idag, vårdag.
    Vi får innderlig håpe at været holder seg så vi kan kose oss videre ute i helgen!
    Klem Pernilla

    SvarSlett
  4. Det var kjapt levert helt opp til Bodø! Så bra du ble fornøyd, bare vent til du også oppdager hvor utrolig romslig og praktisk det er. Da klarer du deg ikke uten, jeg bruker mitt eget hver dag og hele tiden...

    Jeg har hatt fri i dag, gått tur, testet en ny lokal café, begynt å lese en bok jeg har gledet meg til leeeenge og i morgen er det loppis igjen, så dette BLIR en bra helg!!

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!