mandag 12. juli 2010

Sommerferie!

Ja, nå har vi egentlig begynt sommerferien allerede, men jeg glemte helt av å skrive et innlegg om det her. Overskuddet og bloggingen forsvant i en uke med sykt barn og pakking for å dra på 10-dagers tur til Bergen og Trondheim. Vi har kost oss masse, hatt fint vær nesten hele tiden, møtt mange kjente og kjære igjen, og rett og slett hatt en strålende tur! Litt shopping har det blitt, en tur innom stoff og stil resulterte i litt mindre penger på konto, men litt mer stoff og stæsj i skapet, litt nye klær til både voksne og barn, og ikea ble besøkt i Trondheim uten at det gjorde det store innhugget i kontoen. Grunnen er vel egentlig at det er begrenset hva en får med seg på flyet hjem igjen....

I kveld kl 20.00 kom vi altså hjem til huset vårt, nå har jeg brukt et par timer på å pakke opp og pakke ned igjen, og i morgen tidlig kjører vi sørover til Helgeland og mitt lille paradis på jord. Det er gården hvor farsslekta mi kommer fra, et koselig lite nordlandshus med fjøs og naust, nydelig natur og forhåpentligvis mye bra vær! Gleder meg virkelig til noen uker med total avslapping der, sammen med familien:) Internett er det dårlig med, så til uti august blir det nok stille på bloggen.

Jeg vil ønske alle mine faste lesere og dere andre som stikker innom en strålende sommer, måtte alle få bra vær og gode badetemperaturer!

Til slutt en liten sniktitt på et bilde jeg laget i bursdagsgave til en venninne. Det er over to år siden sist jeg tegnet et bilde, men etter å ha tegnet en tusjtegning til Silje i gavevandringsleken fikk jeg lyst til å tegne mer:) Dette er tusj og akvarell. I Trondheim kjøpte jeg også nye pensler til akrylmalinga, så kanskje blir det litt maling utover høsten....time will show;)

2 kommentarer:

  1. Kjempefint bilde - det faller sikkert godt i smak til venninna di :-) Har merka på kontoen at Stoff og Stil har kommet hit til Trondheim jeg ja ;-)

    Ha en god tur til Helgeland!

    Riktig god solskinnssommer til deg og klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Jippi, jeg har fått kjempefin pakke! Lå og ventet på meg når jeg kom hjem fra Trondheim, hadde rene juleaften her :) Tusen takk!

    Vet så godt selv hvordan det blir når ting blir liggende, så det er ikke noe å tenke på! Vimpelrekken du lagde av lappene jeg la igjen på Krummelure ble kjempefin og, akkurat sånn jeg hadde tenkt meg :)

    Fikk ikke til å laste opp bilder nå, men da kommer det i løpet av morgendagen også kommer det pakke i retur, etterhvert ;)

    Synd at vi ikke fikk møttes når dere var i Trondheim! Hadde meg pause fra pc'en så fikk ikke det med meg. Kom meg ikke på Stoff og Stil selv, men det ble en hel del turer innom bruktbutikkene så fikk sikkert handlet nok uten S&S ;)

    Riktig god tur til paradis!

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!