fredag 25. juni 2010

Trekning av give away!

Ja, så var dagen kommet for trekning av min aller første give away! Midt mellom trøst, måling av feber, skifting på senga pga oppkast og kosing på en syk lille K, fikk jeg da skrevet ned alle navnene og trukket tre vinnere! Først må jeg bare si tusentusen takk til alle som har villet være med! Jeg er helt overveldet over deltagelsen, og har oppdaget mange nye fine blogger gjennom denne give awayen:)



Men over til resultatet....Egentlig hadde jeg tenkt at lille K skulle få trekke ut tre lapper, men siden han ikke er i form i dag måtte jeg gjøre jobben selv. Vinnerene er altså:

Ho Trude -  som skrev:
Fin blogg og fin giveaway! er gjerne med i trekningen og lever i håpet. ;-)
3 lodd her.
-Trude

 Du vinner tøflene og kan gå høsten i møte med varme føtter:)

Kathrine - som skrev:
Hei
Fine ting du lager, med deilige farger:)
Jeg har lagt meg som følger og linket til siden din, så jeg tar tre lodd.

Du vinner det heklede smykket, og kan pynte deg litt ekstra i sommer! :)


Randi som skrev:
Flotte præmier. Jeg er med på 3 lodder.
 Du vinner nåleputa, og kan dermed holde orden i sysakene! :)


Gratulerer til dere alle sammen! Håper dere blir fornøyde med gavene:) Send meg adressen deres på mariestabell@hotmail.com, så sender jeg så fort som mulig. Jeg reiser på ferie om en uke, så hvis jeg får dem før den tid havner de i posten iløpet av uka, hvis ikke må dere nok vente til jeg er tilbake fra ferie i slutten av juli:)

Nå skal jeg snart gå å legge meg, for det aner meg at det kan bli en urolig natt med en syk lille K. Stakkar liten. Har vært en tur på legevakta med han i dag, for feberen ville ikke gå ned til tross for febernedsettede. Var inne hos en hyggelig lege som undersøkte han, tok blodprøve og lyttet her og der, så ble vi sendt hjem med beskjed om å fortsette å gi febernedsettende og komme tilbake hvis det ikke ble bedre iløpet av morgendagen. Håper bare han blir raskt bedre, for dette er ikke godt for verken han eller mammahjertet mitt.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Tusind tak for at jeg vandt.
    Jeg har skrevet en mail til dig.
    God bedring med dine børn.
    Kh Randi

    SvarSlett
  2. Hurra. Nå ble jeg glad. Gleder meg til å bruke de fine tøflene. Ser meldingen først nå. Er på ferie. Sommerklem.
    Trude Lorentzen Ersfjordveien 73 9100 Kvaløysletta

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!