lørdag 24. april 2010

Gaver er gøy!

Ja, gaver er virkelig gøy! Jeg har jo vært så heldig å vunnet noen give aways den siste tiden, og i tillegg mottatt to gaver i gavelek. Da er det gøy å sjekke postkassa:)

Her ser dere gaven jeg mottok fra Julie som har bloggen Muselberg i gaveleken! En søt liten pung i vårlige farger, og en prikkete høne. Jeg likte den lille høna kjempegodt, og tror jeg må lage noen gule slike til neste påske;)


Og nå er det egentlig slik at jeg skal sende gaveleken videre ved at den første som legger igjen kommentar til innlegget får gave fra meg, MEN jeg har allerede lovet Silje at hun skal få være med! Så da sender jeg en gave til henne, hun sender en gave tilbake til meg og til en ny blogger (den første som kommenterer på hennes innlegg om gaveleken). Som dere skjønner har jeg gått over til de nye reglene for gavelek. Det er litt mer overkommelig synes jeg, i en ellers travel hverdag! Det vil også si at du Julie må sende meg din adresse på e-post (mariestabell@hotmail.com), så får du en liten gave i retur! :)

Og så er det jo slik at jeg har sendt avgårde to gaver i gaveleken (den tredje har jeg enda, for som jeg har sagt tidligere: ting tar tid! Har planlagt mange kvelder at jeg skulle stikke bort til Gunn for å levere den, men jeg har den da enda. Og nå er hun i Oslo...bra at vi har vår gode venn posten!). De to gavene som har nådd fram til sine rettmessige eiere er en heklet kurv til hver, pluss fem selvlagede knapper til Tina og fire hjemmelagde Wiinblad-kjøleskapsmagneter til Janne!


Da gjenstår det bare å ønske alle en fortsatt god helg, og en vårlig og glad neste uke! Her skal det ordnes i hagen i morgen (blant annet skal den siste isen hakkes bort og spres utover slik at den smelter fortere), hagemøblene skal ut på altanen og forhåpentligvis er været så bra at vi kan invitere venner og naboer på kaffe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!