torsdag 11. mars 2010

Vinterland

Nå har det snødd her i Bodø i 2 dager i strekk, nesten uten opphold. I går var flyplassen stengt hele ettermiddagen og kvelden, så alle hotellene i byen var fulle og de måtte kjøre folk 6 mil til Fauske for at de skulle få overnatting til flyplassen åpnet igjen. Og jeg er bare glad:) Elsker når det kommer masse snø, og det har vi jammen ikke hatt for mye av denne vinteren! Har hatt mye kaldt og tørt vær, noe som er ganske uvanlig siden Bodø ligger uti havet og ellers har et ganske fuktig klima.

I dag har jeg og lille K vært ute i snøen å lekt, prøvd huska til naboene (stor suksess!) og aka på akebrett (litt skeptisk der enda). Han må bli en "ute-unge", for både jeg og Eirik er glade i å være ute, stå på ski og gå på fjellet. Vi gleder oss til påska, da blir det tur på fjellet, bål og pølsegrilling! :)


Hyggelig besøk av et par små fugler ute i "tun-treet" vårt!

De små må også ha mat i vinterkulda, og denne lille fyren forsynte seg godt av nøttene som er inni det lille huset.

Når det gjelder det kreative her i huset, har jeg bestemt meg for å gjøre ferdig de pågående prosjektene før jeg starter på noe nytt. Har ikke fått tatt noen bilder enda, men det kan nevnes blant annet en liten heklet kurv, et heklet mummitroll, og skulderveske til mamma som skal til Grand Canaria neste uke, også heklet.

Nei, fram med heklenåla og opp i sofaen, nå er det total avslapping på planen!

1 kommentar:

  1. Hei!

    Ser ut til at vinteren ombestemte seg her, så etter å ha regnet bort hele uka kommer den fort tilbake! Godt å ha det lyst ei lita stund til:)

    Stikk gjerne innom bloggen min, har noe til deg der!

    Margrete

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!