onsdag 20. januar 2010

Ugler er allrighte "dyr"

Etter en kveld med surfing rundt på ulike blogger har jeg funnet noen giveawayer jeg må være med på! Fugler har alltid vært min "greie", så jeg liker ugle-basillen som har inntatt bloggverdenen. Som dere ser til venstre har tre av giveawayene ugler som tema, og jeg krysser fingrene for alle tre;) Jeg synes det er herlig å bare sitte å trykke på datamaskinen innimellom. Bare surfe rundt på ulige blogger, få noen trivelige innblikk i andre menneskers liv og hverdag. Haugevis med inspirasjon finner man også. Takk alle dere der ute for at dere lager så fine ting, og skriver om det slik at vi andre kan gå inn å titte og beundre:)

Ellers er hendene stadig i aktivitet med noe. Det går mye i hekling for tiden, i påvente av at arbeidsrommet skal bli ferdig oppusset (lister igjen nå, så er det bare å flytte inn!) slik at jeg kan få rota fram symaskina og sydd litt igjen. I mellomtiden har jeg trukket om noen knapper slik at de har fått en ny look!

Tre nye fine knapper klar til bruk.


Et babyteppe/vognteppe i herlig myk alpakka under produksjon.

Nå skal jeg prøve å ta kveld her. Ferdig med permisjon = slutt på formiddagslur sammen med lille K og trøtt mamma på ettermiddagene. Problemet er bare at jeg elsker stillheten på kvelden, og sitter gjerne oppe til langt på natt. Krype opp i sofakroken med noe å holde på med i hendene, kanskje noe godt å bite i og en varm kopp te eller kaffe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!