torsdag 21. januar 2010

Husmordag

I dag har jeg hatt en skikkelig husmordag.

Har fått baka brød (måtte ha SOLsikkekjerner på toppen i anledning at sola atter viser seg her nord), laga fruktmos i lange baner til lille K, og laga en kjempegod Panacotta som jeg akkurat har fortært i sofakroken sammen med Eirik og en god kopp kaffe. Herlig (og vel fortjent etter å ha vært å svetta litt på Friskhuset)!


Og sola ja, den ser vi hver dag så lenge været tillater det. Her kommer den akkurat opp over fjellet, og ti minutter senere var jeg ute av døra på trilletur. SÅ fint, og nærmest vårstemning med plussgrader og varmende sol i ansiktet. Ventet nesten å se en hestehov jeg....

Nå skal jeg hekle videre på babyteppet mitt. Jeg vet enda ikke hvem som skal bli den nye eieren av det. Kanskje blir det lagt i overskuddslageret mitt, som en vakker dag skal ende opp som en smilehull-butikk på epla....*drømmedrømme*

Forresten kom svigermor hjem fra reise til Mali i går, og vi har fått noen fine gaver. Fikk nesten jula i reprise her, for det var både adventskalender til lille K og julekrybbe til meg og Eirik. Bilder kommer når de er tatt og lagt inn på datamaskinen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!