torsdag 17. desember 2009

Maganda-julegaver

Ja, jeg måtte innom Krummelure, butikken her i Bodø hvor Gunn, damen bak bloggen Maganda, selger tingene sine, og jammen ble det ikke kjøpt noen julegaver der også! Er en uke siden jeg var der, men har ikke fått vist dere hva jeg kjøpte før nå... Ta en tur innom bloggen hennes da! Utrolig mye fint, og jeg får flashback til barndommen av de Mummi-smekkene...skal innom i dag å kjøpe en til lille K:)

Mansjettknapper til broren min...han elsker alt teknisk, så disse må passe bra.

Øredobber til svigerinna mi. Nydelig lillafarge på dem som ikke helt kommer til sin rett på bildet.

Øredobber til en venninne. Hun elsker alt gjenbrukt og er veldig glad i farger, så dette er jo perfekt:)

Det var dagens lille innlegg fra denne kanten. Nå skal jeg få opp farten, så får jeg kanskje gjort litt rydding og vasking før lille K våkner! Han sover ikke lenge, så her gjelder det å være effektiv i ledige stunder!

Ha en fortsatt fin adventstid alle sammen!

1 kommentar:

  1. hvor er de bare skønne :) gid det var mig der ejede dem.

    mange tak fordi du vil deltage i min give away :)

    -sara

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!