lørdag 12. desember 2009

Hvit advent

Her er noe av det jeg har brukt tiden på i adventa. Hekla klassisk julepynt rundt en gardinring, sydd tøyhjerter for å henge opp rundt omkring og laga kremmerhus som skal fylles med hjemmelaget konfekt og gis bort i julegave... Advent er en herlig tid, og jeg elsker å sitte å pusle med små og store prosjekter. Lørdagskvelden ble brukt til sying av gardin til badet. Når man gjør slikt en lørdagskveld vet man at man er hjemmeværende småbarnsmor og husmor...men der er herlig!


Nå skal jeg finne senga. Min tur å stå opp når lille K våkner....omtrent 7 timer til det. Minus to amminger iløpet av natta. Gjesp!

1 kommentar:

  1. Så flott julepynt du har laget:) Moro med ting som er hjemmelaget:) Og sant som du sier...man vet at man er småbarnsmor når man bruker lørdagskveldene til slikt, men gud så gøy og deilig det er:p

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!