lørdag 22. mai 2010

Takk Janne!!

Se hva jeg fikk i posten for noen dager siden! En herlig overraskelse fra Janne som jeg var så heldig å bli kjent med mens jeg bodde i Trondheim. Hun deltok i gavelek her på bloggen min, og alt dette fikk jeg i posten i forrige uke. Tuuuuuusen takk!! Sakte, men sikkert fylles stofflageret opp, og jeg gleder meg til å sette meg ned å sy noe av de fine stoffene! Fint papir har man alltid bruk for, og noe av det skal inn i settekasseprosjektet til lille Ks rom:)


Herlige stoffer i regnbuens farger! Noe nytt og noe gammelt:)


Papir med herlige farger og mønstre, klar til nye prosjekter!

Og igjen, takk Janne! Jeg ble superglad:)
Ha en strålende langhelg alle sammen! Vi skal fikse og ordne litt i hagen, i konfirmasjon til søskenbarnet mitt, og ellers bare nyte fridagene!


PS: Takk til alle som vil delta i min lille give away! Kjempehyggelig:)

2 kommentarer:

  1. Så bra at det falt i smak : )
    Klem Janne

    SvarSlett
  2. Åh, nå kribla det i fingrene :-)
    Virkelig sukkertøy for øyet!

    Innom for å ønske deg en fin helg!:)

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!