fredag 23. oktober 2009

Utsikten vår

Her er altså et bilde av den fantastiske utsikten fra stua vår:) Vi kjøpte huset i april i år, 3 uker før jeg hadde termin, og siden det har vi pusset opp stue, gangen og soverommet (spaklet, lagt malerstrie og malt vegger, og lagt nytt gulv i alle rom, pluss nytt tak i stua). I tillegg har vi malt kjøkkenet og badet som var henholdsvis knall blått og knall gult! Soverommet hadde en "sjarmerende" ganske knall gammelrosa farge, mens stua og gangen var kremgul... Nå er stikkordet eggehvit og lys antikk, med en kontrastvegg i en lys blågrå farge (husker ikke navnet) på soverommet, og vi er veldig fornøyde:)

Men, tilbake til utsikten! Etter en september hvor det har regnet, regnet og regnet, ispedd litt vind og snø, har vi den siste uken hatt et fantastisk høstvær her nord! Det er herlig å stå opp når himmelen går fra orange, over i gult og til slutt lyyyyys blå, og sola skinner i fjellene. Når jeg vet at mørketida snart er rett rundt hjørnet gjelder det å nyte det vakre lyset vi har, og suge til seg det en kan få av D-vitaminer!

Nå er det endelig helg, og vi skal kose oss skikkelig! I morgen skal jeg en tur til frisøren, så blir det nok litt legging av de siste listene i gangen og maling av hyller som skal opp på kjøkkenet og over barnesenga. Kanskje får jeg begynt med maling av skapdørene til soverommet vårt også? Vi får se! Ønsker i alle fall alle en kjempefin helg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!