tirsdag 27. oktober 2009

Fretex-funn

En snartur på Fretex en mandags ettermiddag gav meg et par små skatter i går:) Det minst spennende er kanskje votteklemmene til Kasper, men for 9 kr synes jeg de var verdt det. Så får vi se om jeg beholder dem slik de er, eller om jeg syr nye med litt sprekere farger og mønster!



En liten rund ramme havnet også i posen min. Har plutselig fått sansen for disse gamle, fine rammene...de er jo et lite kunstverk i seg selv med de forseggjorte snirklene rundt kanten. De er jo fine å spraylakkere hvite, men denne er så fin i seg selv at den skal få beholde sin opprinnelige farge! Spørs bare om det ikke er et bilde av lille K som får hedersplassen i denne....:)

Og så ble det kjøpt en gammel liten treleke som jeg falt pladask for! Vi skal jo innrede barnerom på nyåret, så da trenger jeg litt fint å pynte med, og denne var bare herlig! Når den vipper fram og tilbake, beveger øynene seg:)

Bildene er ikke verdens beste for tiden, for vi har lånt bort speilreflekskameraet til broren til Eirik....tror jeg må få det tilbake snart, for jeg irriterer meg over at ikke bildene blir så bra!

Nei, nå skal jeg lage rester av pinnekjøttet til middag, så blir det babysvømming med lille K, og tv-titting og strikking når han er lagt! En fin tirsdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!