lørdag 20. april 2013

Farger og fornyelse

Lørdagen er her, og ungene er sendt bort til mamma og pappa.
Jeg og Eirik legger malerstrie for harde livet for å bli ferdig innen de søte små vender hjem, mette på lørdagsgodteri og mormor- og morfarkos.
Det er godt med slike dager når vi får hendene frie til å arbeide i huset og se at det gir resultater.
Bildet er tatt forrige helg, da vi hadde to meget ivrige hjelpere da den gamle tapeten skulle av veggen:)
 
Det er lillesøsters rom som skal under malepenselen og tapetkniven denne gang, og vi håper å være ferdige på null komma niks!
Det er i alle fall planen...
 
Det er ikke bare rommet som skal fornyes litt.
Lillefrøkna har fått nye hårstrikk og mine negler skal gjennomgå ekstrem forvandling før jeg skal på jentefest i kveld!
Hurra for fine helger!
 
Gamle bobleplastkonvolutter har også fått fornyelse (hurra for gjenbruk!), så nå, Vibeke og Anne Marie, blir det pakke i posten på dere!
Den siste pakken er til lille Tora som ble født for noen måneder siden, men som enda ikke har fått gave fra meg.
Innholdet er hjemmesydd på symaskina, men det får jeg heller vise en annen dag.
Nå er det tilbake til tapetlimen og malerstria!
 
God helg til deg
 

2 kommentarer:

  1. Å, så spennende med oppussing! Så godt at dere får tiden alene, uten at småttisene "hjelper" til.
    Utrolig kul neglelakk, forresten! :-)

    SvarSlett
  2. Johooo!!! :-)

    Lykke til videre med oppussingen!

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!