onsdag 29. februar 2012

Farger og vår!

Som så mange andre får jeg et plutselig behov for farger når våren nærmer seg.
Når armen ikke holder til så mye strikking og hekling, må jeg innimellom finne på noe annet å bruke hendene til, og disse stjernene hadde jeg til overs etter jul.
Verken papiret eller fargene er spesielt julete, men hengende hver for seg i en tråd ble det litt julestemning likevel, derfor ble det tilført litt perler og vips ble det en mer vårlig pynt!
Det gjorde seg å få bytta ut smijernslysestaken som hengte over sofaen før med denne.
Straks et lettere og mer vårlig inntrykk!

I morgen skal jeg levere ungene i barnehagen og ha en gjøre-unna-hjemme-dag.
Litt rydding og vasking av gulv og klær, skriving av søknad om utbygging av huset til kommunen (som jo er et prosjekt i seg selv!), merking av nye kler til ungene og kaffedrikking!
Og kanskje litt hekling fra sofakroken...
Gleder meg!

Fin ukeslutt til deg:)



2 kommentarer:

  1. Glade farger Ü
    Du, jeg må unnskylde at jeg ikke har sendt ringen til deg ennå. VI har en evigvarende sykdomsperiode her. I morgen håper jeg at begge ungene er i barnehagen igjen. Forhåpentligvis blir neste uke litt mer normal, og at jeg i det minste kan få meg en tur på posten!
    God ukeslutt Ü

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!