mandag 9. mai 2011

Oppussing

I dag har jeg hatt total-renovering av Epla-butikken min, og det trengtes! Det sto fortsatt godt nyttår til alle kunder, og at leveringstiden kunne bli lang da vi "venter familieforøkelse".... Vel, nå er lillesøster over 4mnd gammel, så man kan vel trygt si at butikken min ikke akkurat har vært førsteprioritert.
Jeg har lagt inn noen nye ting, nemlig knapper og brosjer jeg laget for noen måneder siden, men ikke hadde fått "montert" for salg.

Slik har de lagt siden februar...og det ligger fler der enda som forhåpentligvis kommer for salg snart:)

Slik ligger de nå, klar for nye hjem hvor de kan pynte opp!

Et utvalg av det jeg har lagt ut i kveld.
Ser du noe du liker, så klikk inn i min lille butikk.
Nå er det natta her i huset, vi blogges!

5 kommentarer:

  1. Ja, den har lett for å gå litt i glemmeboka når andre store begivenheter blir viktigere...men det er jo det som er så genialt med Epla, man kan gjøre så lite eller mye ut av det som man ønsker eller har tid til i de ulike periodene ; )

    SvarSlett
  2. Fullt forståelig at man ikke har tid og overskudd til slike ting med småttiser i huset :)
    Kjempefine knapper!

    SvarSlett
  3. Hei, så hyggelig at du liker min blog. Fint å høre fra deg! da vet jeg om to bloggere i Bodø.
    Fin uke til deg!

    SvarSlett
  4. De er vældig smukke dine knapper især dem med broderi :-))))

    SvarSlett
  5. Så fine knapper! Så flink du er, tror du må være ganske fingernem for å få til noe så smått-smått og vakkert! :)

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!