onsdag 2. mars 2011

Flotte premier

Ingrid Riddervold har virkelig slått på stortromma i anledning bloggens 2-årsdag og arrangerer et skikkelig blogglotteri med kjempefine premier! Ingrid er dama bak de utolig stilige kartonglommebøkene og mye annet kreativt, så stikk innom bloggen hennes og delta i blogglotteriet her.


Og bare for å nevne det, så holder jeg på å forberede mitt eget blogglotteri her hos smilehull! Jeg lovte jo det før nyttår, men må bare nok en gang innse at ting tar tid! Men det kommer, og den som venter på noe godt....
Kan røpe at det blir noe stoff og noe hjemmelaga som premier i alle fall:)

Finfin dag til dere alle! Her brygger det opp til storm og jeg har allerede observert at alle tre søppeldunkene til naboen har velta, og værre skal det bli til kvelden. Jaja, vi skal i 2-årsdag til Kaspers venninne og kose oss med kake uansett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!