onsdag 12. mai 2010

Jeg er her!

På tide med et lite livstegn på bloggen kanskje? Det blir litt lenge mellom hver gang for tiden, for som jeg har skrevet før, så er det så mye annet som krever tid og oppmerksomhet. Det er innspurt på skoleåret på jobb, været har vist seg fra sin beste side den siste tiden, så mye tid er tilragt ute i hagen eller på tur, og vi har opp til flere familiebursdager i mai. Jeg og tvillingbroren min hadde i går (11.mai), og lille K har neste tirsdag (18.mai), så det har også blitt litt kakebaking og familiebesøk. Kjempekoselig:)

Til dem som venter på gave i gavevandringsleken må jeg bare beklage at det tar så lang tid! Men det kommer til slutt, jeg lover! Det samme med give awayen:)

Nå skal jeg slappe av og ta tidlig kveld, for vi har en liten krabat som er urolig på natta for tiden og gjerne begynner å våkne i 5-tida.... Håper på knallvær i morgen, for da skal vi på grilltur i fjæra sammen med gode venner:) Til slutt et lite bilde av Eirik og lille K som er ute på tur:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!