søndag 7. februar 2010

Tilbake ved pedalen!

Ja, jeg er tilbake ved symaskinpedalen, og det går så det suser! Nå ble abstinensene for store, så selv om vi ikke er helt ferdige på arbeidsrommet, og pulten min fortsatt står i kjelleren og mangler et strøk maling, rigga jeg opp. Stuebordet ble nok en gang reserve, og resultatet ble dynetrekk til lille K. Ikke noe hokus pokus, bare to gamle sengesett i voksen størrelse som ble klippet opp og sydd om til mindre størrelse. Det ene sengesettet er et lite kupp jeg gjorde på loppis for en stund tilbake. Elsker Bjørn Wiinblads kunst, og jammen kom jeg ikke over et sengesett med mønster laget av han! Visste ikke at det fantes jeg, men for 10 kr ble det mitt:) Har ikke bilder her og nå, men skal prøve å få tatt et par i morgen!

Ellers er dagen i dag brukt til en liten besteforeldre-turne med lille K. Først søndagstur og kaffe med mormor og bestefarTK, deretter middag hos bestemor og bestefarE. Nå er lille K i seng for lenge siden, jeg har fått sydd et par timer, og nå er det en skvett rødvin i glasset og tv-titting. En herlig søndag!

Kjedelig med et innlegg uten bilder, så her kommer et aldri så lite utsiktsbilde fra tidligere i uka. Herlig nå når det går mot lysere tider!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!