torsdag 11. april 2013

Hus treng folk, og folk treng hus.

Og trengte jeg disse husene?
Tja, meningene kan vel være delte om det, men jeg trengte dem i alle fall såpass mye at jeg bestilte dem i en fin butikk på etsy!
Likte du dem?
Stikk innom elukkas butikk.
Hun lager også dyr, de herligste ringer, boller, og knallfine smykker!
 
En liten fargeklatt i hylla mens alt fortsatt er unødvendig hvitt ute.
Lurer på om vi kommer til å ha det snøfritt til 17. mai jeg...må si jeg tviler innimellom.
Men sola har i alle fall skint i dag, og det er deilig å høre *dryppdrypp* fra takene!
 
Jeg har tatt helg, og har en plan om å gjøre minst mulig på mest mulig tid i morgen mens ungene er en tur i barnehagen.
Man trenger slike dager også!
 
God helg til dere!
 


3 kommentarer:

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!