onsdag 16. januar 2013

Hurrahurra!

Minstefrøkna ble to år i begynnelsen av januar, og i helga som var hadde vi burdagsfeiring.
Egentlig skulle vi ha åtte unger i barnebursdag på lørdag + familien på søndag, men 70 % av alle inviterte måtte melde avbud pga sykdom...
Trenger jeg å si at jeg enda har kake til en hel hær?
Vi fikk fine feiringer likevel, og her er noen bilder av kake og pynt!

Bursdagshatter må til, både til unger og voksne:)
 

Muffins, marengs og sjokoladekake med sjokoladesjokk var populært!
 
Ellers har influensaen inntatt heimen, og de siste dagene har ungene tilbragt på sofaen.
Heldigvis er de på bedringens vei, og ingenting er bedre enn det:)
Nå krysses fingre og tær for at vi voksne slipper unna...
 
Fortsatt fin uke!
 

2 kommentarer:

  1. Fin blogg du har:-) Likte godt gaven til pappen din. Veldig god ide til en som har alt. Merket meg også tipset med å pynte konglene. Jeg liker også godt å holde på med håndarbeid, så jeg gleder meg til å følge deg videre.

    SvarSlett
  2. Kjedelig at så mange ble syke da, men dere har nå litt og kose dere med når dere selv har inntatt sofaen ;-)

    God bedring i heimen - klem Siv

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!