torsdag 27. september 2012

Oi!

Plutselig var det 3 måneder siden forrige innlegg.
Det har vært 3måneder med sommerferie, familie, håndarbeid, bygging av yttergang, sykdom og jobbstart.
Hektisk med andre ord, og blogglysten har ikke helt vært tilstede, men nå satser jeg på et skikkelig comeback!
Hendene har arbeidet med stort og smått i pausetida, så litt bilder av ferdige og halvferdige prosjekter kommer.
 
Først det prosjektet som har tatt mest tid:
Yttergangen er så godt som ferdig på utsiden, så nå er det bare det innvendige igjen...
Det er morsomt å arbeide grovt ute, men må si jeg gleder meg til å begynne på fargevalg og innredning inne.
Og ikke minst til alt er ferdig!
 
2,5 kvm yttergang blir til nesten 10 kvm.
Skyvedørsgarderobe og gulvplass.
Trenger jeg å si at vi gleder oss?
 
Mer håndarbeidsrelaterte innlegg kommer snart;)
Jeg lover!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!